Vacature Teamleider Service - De Lier

De Lier

WPS
  • WPS
  • MBO of hoger
  • Medior niveau
  • Vast contract
  • 40 uur p/w
Vacature opgeslagen in je favorieten!
Vacature verwijderd uit je favorieten!
Beschrijving functie Teamleider Service (32-40uur)

Denken in oplossingen, daar ligt jouw kracht als Teamleider Service. We Prove Solutions uit De Lier is een bekende naam in de internationale tuinbouw- en plantonderzoekswereld. En daar weet jij de slimme dienstverlening briljant te maken. 

Service op topniveau
Klaar om de mouwen op te stropen? Want nu de fundering staat binnen de serviceafdeling, is het tijd om jouw team van helpdeskmedewerkers, onderhouds- en servicemonteurs naar een hoger niveau te brengen. Je bent volledig verantwoordelijk voor deze zelfstandig draaiende business unit van WPS. Je monitort klanttevredenheid continu en komt met verbeteringen om WPS verder te onderscheiden in onze service dienstverlening. Klachten zie je als een kans. Je zoekt de balans tussen maximale klanttevredenheid en commercieel resultaat voor WPS. De nadruk ligt daarbij op een actieve benadering van onze klanten, je beantwoordt hun vragen, verkoopt servicecontracten en zorgt ook bij klachten voor een blije klant. Je maakt deel uit van het operationele management team en rapporteert direct aan de managing director. Jouw belangrijkste taken zijn:
  • Aansturen en coachen van het technische team met als doel maximale klanttevredenheid en commerciële KPI’s;
  • Onderhouden van klantcontact om zo continu onze dienstverlening op hoog niveau te houden;
  • Offertes opstellen en nieuwe servicediensten in de markt zetten;
  • Verkoop, beheer en administratie van servicecontracten.
We Prove Solutions
Bij WPS durven we uitdagingen met beide handen aan te grijpen. Bedrijfsprocessen kunnen altijd beter en dat is precies de reden waarom wij intelligente logistieke systemen aanbieden aan onze klanten. Denk aan tuinbouwbedrijven en plantresearchers. Altijd op maat en van transportbanden tot totaaloplossingen met teelt- en afleversystemen. Elke dag kijken onze 50 gedreven collega’s naar nieuwe, slimme oplossingen waar mens, techniek en groen allemaal bij elkaar komen. 

De serviceafdeling bestaat uit twee servicemonteurs, drie onderhoudsmonteurs en twee helpdeskmedewerkers. Je kan dit team het best beschrijven als hecht en zelfstandig. Iedereen kent elkaar bij WPS, in de pauze lunchen we samen in onze kantine. Wil je liever meer beweging dan maak je een wandeling in de omgeving of speel je een potje pingpong in de pauze. Dat kan ook. Om de week goed af te sluiten hebben we elke vrijdagmiddag een borrel. 

lees meer

Eisenpakket Je bent niet zomaar een Teamleider Service. Dat vraagt om zelfstandigheid en een resultaatgerichte mindset. Je bent commercieel, communicatief vaardig en hebt passie voor techniek. Jouw directe communicatie en succesvolle manier van coachen brengt het team verder en dat resulteert in een optimale servicebeleving bij onze klant. Je bent gewend om vragen te stellen en je legt gemakkelijk contact met onze klanten. Je bent in het bezit van:
  • HBO werk- en denkniveau in de technische richting;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in snijvlak tussen commercie, techniek en service;
  • Een rijbewijs.

lees meer

Taalvaardigheid Vereist: Nederlands
Rijbewijs Vereist: Auto (B)
Meer informatie Jij maakt van onze visie een realiteit en daar mag je de nodige beloning voor verwachten. Daarom krijg je als Teamleider Service op fulltime basis (38 uur):
  • Salaris afhankelijk van ervaring tussen € 3.500,- en € 5.500,- bruto per maand;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van meer dan 150 e-learnings;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen;
  • 13 adv-dagen. Vanaf volgend jaar kan je zelf bepalen of je dit eenmalig laat uitkeren;
  • Een pensioenregeling bij PMT, die wij voor 60% betalen;
  • Een verzekering voor nabestaanden.
Aan het werk
Je weet het zeker: dit is zonder twijfel jouw baan. Solliciteer door jouw motivatie en CV achter te laten op onze sollicitatiepagina door te klikken op de solliciteerbutton. Voor vragen kan je terecht bij Jitske Bergsma, HR adviseur, via [email protected] 

Kom je door de preselectie? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek. Dit gesprek is met Jitske Bergsma (HR Adviseur) en Digna van Zanten (Managing Director). Het tweede gesprek is vervolgens met iemand van de afdeling. Ook ga je dan met een collega op pad om een klant te bezoeken. Een assessment kan onderdeel zijn van de procedure. 

Trefwoorden: Teamleider, Teammanager, Leidinggeven, Leidinggevende, Klantadviseur, Accountmanager Service

lees meer

Contactpersoon Mevr. Jitske Bergsma
Vacature opgeslagen in je favorieten!
Vacature verwijderd uit je favorieten!

Vergelijkbare Vacatures Servicetechnicus in De Lier
  1. Technicus.nl
  2. Technische Vacatures
  3. De Lier