user question-circle dropbox exclamation folder-open-o sign-in exclamation-triangle ban youtube building-o icon-mouse-pointer angle-down angle-up location-arrow file-text-o heart-o heart envelope bars comment times info-circle envelope-o thumb-tack list-alt google lock at map-marker search twitter linkedin facebook bold users bar-chart home chevron-left chevron-right check chevron-down chevron-up file-pdf-o eye filter pencil-square-o database rss-square link whatsapp cogs upload calender plus minus picture-o sort step-backward step-forward weixin share share shopping-cart circle download level-up star phone check-square-o clock-o arrow-up trash-o external-link arrow-down price-tag

Vacature Voip Support Medewerker omgeving Amsterdam

in Leiderdorp

Talent Masters
  • Talent Masters
  • MBO of hoger
  • Junior niveau
  • Vast contract / Detachering
  • 40 uur p/w
Beschrijving functie Voor een goede relatie zijn wij per direct op zoek naar een Voip Support Medewerker.
Jij versterkt het Support Team en je houdt je onder andere bezig met de volgende werkzaamheden:
• Het ondersteunen van de Supportafdeling met betrekking tot het telefonisch en via e-mail beantwoorden van vragen over de diverse productgroepen.
• Het aannemen en ondersteunen van wijzigingen en incidenten in de klant-configuraties op ons VoIP-platform (Broadsoft).
• Het op een juiste manier en binnen de gestelde KPI’s afhandelen van telefoongesprekken en tickets.
• Het adviseren van specifieke instellingen om voor de klant het gewenste bereikbaarheids-scenario te realiseren.
• Het uitleggen van de werking van de geleverde oplossing aan de klant.

lees meer

Eisenpakket • Kennis van (IP-)netwerken en VoIP (Broadsoft kennis/ervaring) is een pre, maar niet noodzakelijk.
• Klantvriendelijke en servicegerichte instelling.
• Goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel in woord en geschrift).
• Analytisch, communicatief vaardig en een echte teamplayer.
• Ondernemend, resultaatgericht, flexibel en stressbestendig.

Als Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor (eind)klanten en Business Partners, waarvan de vragen per e-mail (via het ticketsysteem) of per telefoon binnenkomen.
Je bent goed in staat om door te vragen, om er zo achter te komen hoe jij een juiste oplossing kan aandragen. Nadat jij het probleem hebt opgelost, controleer jij natuurlijk ook of alles naar wens is opgelost.

lees meer

Beschrijving werkgever Onze opdrachtgever is de telecom en internet provider voor de zakelijke markt. Ze timmeren hard aan de weg en zijn daarom op zoek naar nieuwe collega’s voor de afdeling Support.
Info salaris Salaris in overleg