Vacature Skilled Helpdesk Engineer | Flexibel | 1000+ medewerkers

in Arnhem

Engineer
iSense ICT Professionals
  • iSense ICT Professionals
  • MBO of hoger
  • Medior/Senior niveau
  • Vast contract
  • 40 uur p/w
Beschrijving functie Ben je een proactieve en leergierige skilled helpdesk engineer en wil je graag bij een innovatieve, internationale en informele organisatie werken? reageer dan nu!

Wat ga je doen?
Onze klant kent circa meer dan 1250 Gebruikers. Velen daarvan werken gedurende regulieren kantoortijden. Maar een gedeelte van de gebruikers werkt ook voor of na reguliere kantoortijden. Om te zorgen dat alle bedrijfsprocessen en dus ook ICT systemen optimaal blijven functioneren, zoeken wij een skilled helpdesk engineer die in de twee (wisselend, af te stemmen met je team) shifts van 6.00 uur tot 15.00 uur of 15.00 uur tot 22.00 gebruikers gaat ondersteunen.

Werkzaamheden
  • Je komt binnen een afdeling die nationale maar ook internationale collega’s ondersteunt binnen en ook deels buiten reguliere kantoortijden. Het betreft dan 2e lijns ICT ondersteuning op voornamelijk hun software applicatie landschap;
  • Mocht het zo zijn dat je een ticket niet direct kan oplossen, dan zorg jij voor de verdere coördinatie naar de andere afdelingen en afstemming zodat een incident alsnog zo snel mogelijk opgelost wordt;
  • Daarnaast onderhoud en stel je documentatie op van processen en applicaties;
  • Het implementeren van verbeteringen en of kleine wijzigingen behoren ook tot je takenpakket.

lees meer

Eisenpakket
  • Minimaal 3 jaar ervaring als skilled Helpdesk engineer;
  • Bereid om in de twee wisselende shifts te werken (6.00 - 15.00 uur of 13.00 - 22.00);
  • Beheersing van de Engelse (zowel mondeling als schriftelijk);
Pre
  • Het liefste een afgeronde MBO ICT Niveau 4 (of hogere) opleiding;
  • ITIL gecertificeerd;
  • Werkervaring en kennis van SQL Databases.
Karakter
  • Gedreven, proactief, flexibel, leergierig

lees meer

Beschrijving werkgever De organisatie kan het beste omschreven worden als een handelsbedrijf die de afgelopen jaren een grote staat van dienst en naam heeft opgebouwd binnen haar vakgebied. Gevestigd in regio Doetinchem is de organisatie gegroeid tot een grotere en gerenommeerde organisatie op internationaal gebied en met meerdere nationale en internationale locaties.  Het bedrijf opereert wereldwijd en is ondanks haar grote groei in staat gebleven om een informele sfeer te behouden. Collegialiteit staat hoog in het vaandel en de organisatie is trots op de goede samenwerking van alle medewerkers. Goede doorgroeimogelijkheden en een gezellig en professioneel team maakt deze organisatie de juiste werkgever voor jou!De ICT afdeling bestaat uit meer dan 100(!) collega's en bevindt zich op het hoofdkantoor in de regio Doetinchem. De afgelopen jaren zijn het aantal ICT activiteiten sterk gegroeid. Onze klant legt nadruk op het opbouwen van ICT kennis binnen de afdeling, hierin wordt goed geïnvesteerd. Er wordt voortdurende gekeken naar nieuwe oplossingen en nieuwe technieken om alles te optimaliseren. Als je het gebouw binnenkomt voel je direct een fris, informeel en gedreven sfeer. De mensen groeten jou als ze voorbij passeren en de interieurvormgeving is modern, fris en functioneel.

lees meer

Info salaris Bruto € 2.000 - € 3.200 p/m
Skilled Helpdesk Engineer | Flexibel | 1000+ medewerkers
Score: 9.4
Stemmen: 22

  1. Technicus.nl
  2. Technische Vacatures
  3. Arnhem