Hoe kan ik mijn campagne filteren op refnr?
CampagnefiltersWil je je campagne filteren op specifieke referentienummers, dan kan dit eenvoudig ingesteld worden. Let op dat het 30 minuten kan duren voordat nieuwe filters actief zijn!
Snel antwoord
Zorg dat je bent ingelogd en ga naar Campagnes. Klik op ‘Instellingen' gevolgd door ‘Nieuw filter aanmaken'. Stel een filter in op basis van 'Refnr' en klik op ‘Wijzigingen opslaan'.
1. Inloggen
Klik rechts bovenaan op ‘Inloggen' om in te loggen op je werkgeversaccount op Technicus.nl.

2. Ga naar 'Mijn campagnes'
Klik bovenaan op ‘Campagnes' en vervolgens 'Mijn campagnes'.

3. Klik op 'Instellingen'
Zoek de campagne die je wil wijzigen en klik op ‘Instellingen'.

4. Klik op 'Nieuw filter aanmaken'
Zodra je een campagne aanmaakt of wijzigt zal je de optie ‘Nieuw filter aanmaken' zien. Nadat je op deze button klikt zie je drie nieuwe velden tevoorschijn komen.

5. Filter instellen
Als je je campagne wenst te filteren op referentienummer, dan selecteer je 'Refnr' in combinatie met 'bevat' en het gewenste referentienummer of referentienummers. Wil je meerdere referentienummers toevoegen? Gebruik dan een komma, zoals in het voorbeeld.
Refnr zal vrijwel altijd het ID of referentienummer uitlezen dat via de XML-feed of multiposter wordt meegestuurd. Plaats je de vacature(s) handmatig? Dan betreft het de waarde die onder 'Jouw eigen referentienummer (niet verplicht)' wordt ingevuld.
Refnr zal vrijwel altijd het ID of referentienummer uitlezen dat via de XML-feed of multiposter wordt meegestuurd. Plaats je de vacature(s) handmatig? Dan betreft het de waarde die onder 'Jouw eigen referentienummer (niet verplicht)' wordt ingevuld.

6. Campagne opslaan
Klik onderaan op 'Wijzigingen opslaan' en wacht minimaal 30 minuten tot de nieuwe filters actief zijn.

Bedankt voor je feedback
Gaf dit artikel antwoord op je vragen?