Hoe wijzig ik het e-mailadres waar ik facturen op ontvang?
Facturen en betalenJe kunt zelf eenvoudig het e-mailadres wijzigen waarop je facturen van ons ontvangt. Volg de onderstaande stappen.
Snel antwoord
Zorg dat je bent ingelogd op je account en ga naar Facturen & betaalmethode. Klik vervolgens bij 'Factuurgegevens' op ‘Wijzig' om o.a. het e-mailadres aan te kunnen passen.
1. Inloggen
Klik rechts bovenaan op 'Inloggen' om in te loggen op je werkgeversaccount op Technicus.nl.

Heb je geen toegang tot het account?
Ben je de inloggegevens kwijt? Volg de stappen in dit artikel om nieuwe inloggegevens op te vragen.
2. Ga naar ‘Instellingen'
Klik rechtsboven op het pijltje naast je naam en klik in het menu dat uitklapt op ‘Instellingen'.

3. Klik op 'Facturen & betaalmethode'
Klik links in het menu op 'Facturen & betaalmethode'.

4. Klik op 'Wijzig'
Klik naast 'Factuurgegevens' op 'Wijzig'.

5. Wijzig het e-mailadres
Je hebt nu de optie om alle factuurgegevens te wijzigen. Wil je de wijzigingen ook toepassen op openstaande facturen? Selecteer dan onderaan de optie 'Wijzig openstaande facturen met bovenstaande gegevens'. Klik op 'Opslaan' nadat je de nieuwe factuurgegevens hebt ingevuld.

Extra ontvanger opgeven
Je kan een tweede ontvanger van de facturen opgeven door een extra e-mailadres in te vullen onder ‘Extra e-mailadres factuur'. Onder 'E-mailadres betaalherinnering' kan een speciaal e-mailadres ingesteld worden voor enkel de herinneringen.
Bedankt voor je feedback
Gaf dit artikel antwoord op je vragen?